Asiantuntijamme
Elina Fonsén
elina.fonsen@helsinki.fi
elina.fonsen@eduomatic.fi
Hallitsee laadun, kehittämisen ja johtajuuden kiemurat varhaiskasvatuksessa.
Lue lisää

Hanna Hjelt
Tutkii, arvioi ja konsultoi varhaiskasvatuksen pedagogiikan ja johtamisen tiimoilta
Lue lisää

Elina Kataja
elina.m.kataja@gmail.com
+358 40 517 1871
Osallisuus, pedagogiikka ja oppimisympäristö hanskassa!
Lue lisää

Maiju Kinossalo
maiju.kinossalo@eduomatic.fi maiju.kinossalo@tuni.fi
Tekee identiteettipedagogiikkaa sydämellä, tutkii elämäntarinoita ja arvostaa monikielisyyttä ja osallisuutta eikä unohda lukutaidon merkitystä
Lue lisää


Mirva Pietarila
Vahva osaaja varhaiskasvatuksen järjestämisen kiemuroissa.
Lue lisää

Katja Sirvio
katja.sirvio@eduomatic.fi
LinkedIn
Ammatin pitovoiman kehittämistä niin organisaatioiden kuin yksilöjen tasolla työhyvinvoinnin kautta
Lue lisää

Emma Kurenlahti
Kestävän tulevaisuuden tutkija ja pedagogi, joka kehittää
myötätuntoista ja oikeudenmukaista toimintakulttuuria aina
varhaiskasvatuksesta aikuisopetukseen.
Lue lisää

Linda Nurhonen
Myötätuntoasiantuntija, joka kehittää varhaiskasvatuksen
toimintakulttuureja. Lindan erityisosaamista on
myös varhaiskasvatuksen musiikkipedagogiikka.
Lue lisää

Roosa Yli-Pietilä
roosa.yli-pietila@eduomatic.fi
+358 40 086 5280
Opettajien oppimisen, hyvinvoinnin ja kaikille yhteisen koulun puolestapuhuja tutkivalla otteella!
Lue lisää

Sanna Ulmanen
sanna.ulmanen@tuni.fi
+358 50 340 6373
Oppimisen ilon ja innostuksen puolesta puhuja!
Lue lisää

Kirsi-Marja Heikkinen
kirsi-marja.heikkinen@helsink
Tutkii varhaiskasvatuksen johtajuutta ja toimintakulttuuria. Kiinnostuksen kohteina
erityisesti valta, osallisuus ja identiteetti.
Lue lisää

Henna Jousmäki
henna.jousmaki(a)gmail.com
Tutkii monikielisyyden, kielikoulutuksen ja paikan suhteita. Kouluttaa, keskusteluttaa ja kannustaa yhteisöjä ja hallintoa sosiaalisesti kestävään kehitykseen.
Lue lisää

Reija Ahola
reija.ahola@helsinki.fi
Tutkii varhaiskasvatuksen johtajuutta, pitovoimaa ja käytäntöjä yhteiskunnallisten muutosten kontekstissa.
Lue lisää
